Mogen wij ons even voorstellen?

Toneelvereniging Succes brengt bijzondere toneelstukken naar ons gezellige dorp Hippolytushoef. Samen maken we er dan iets heel moois van, vol enthousiasme en met een hoop gezelligheid. Op deze website stellen we ons graag aan je voor. Wil je onze volgende voorstelling bijwonen? Kijk dan direct op de agenda en bestel je kaartjes… Of ga ons volgen op Facebook om op de hoogte te blijven van het laatste toneelnieuws.

’n Succes sinds ‘68

Toneelvereniging Succes bestaat sinds 2 december 1968. Dat betekent dat we in 2018 ons vijftigjarig bestaan mochten vieren. Al een halve eeuw voeren we onze stukken op. Of dat nou echte klassiekers zijn of iets heel verrassends, de trouwe bezoekers uit Hippolytushoef en wijde omtrek weten dat ze bij ons kunnen rekenen op een gezellige avond met toneel om over na te praten.

Als toneelvereniging staan wij midden in het dorpsleven van “Hippo”. Hippolytushoef is een heel hecht dorp op het oude eiland Wieringen, dat is voor toneelvereniging Succes een bron van inspiratie. Wij staan op de planken “op” Wieringen. Wij dragen graag bij aan een bloeiend verenigingsleven. Toneelvereniging Succes bestaat dankzij gulle donateurs en hardwerkende vrijwilligers. Die bijzondere dorpssfeer proef je ook tijdens onze voorstellingen.

Repetities vinden plaats in het Dorpshuis Hippolytushoef, Kerkhofsteeg 2, 1777 CC Hippolytushoef. Dit gebeurt wekelijks op donderdagavond onder  deskundige leiding van onze regisseuse Roelie Schiere.  Altijd welkom om langs te komen, vanaf 19.30 uur inloop en de repetities beginnen om 20.00 uur.

Ons programma voor seizoen 2023/2024

5,6 en 7 April 2024 hebben wij weer uitvoeringen. Dit jaar spelen wij het stuk "De man die het wist" van Bruun Kuijt en Lex Passchier.

Onze eerdere stukken

De afgelopen jaren hebben we heel verschillende toneelstukken opgevoerd. Hieronder zie je welke en lees je terug wat de krant over ons schreef.

Eerdere voorstellingen van Toneelvereniging Succes

Op hoop van zegen februari 2018

De Feeks april 2017

Scooge december 2016

De bovenstaande voorstellingen hebben we met plezier mogen voordragen.

Alle sponsoren, vrijwilligers en leden bedankt voor de inzet.

Donateur worden?
Wilt U de donateur worden dan nodigen wij U uit om het donateurs formulier te downloaden en in te vullen.
Wij waarderen deze bijdragen zeer.
Donateurs formulier.pdf
Adobe Acrobat document 326.0 KB