Mooi Samen

Na ons toneelstuk van 2017/2018 waar wij Op Hoop Van Zegen opvoerden hebben wij bezoek gehad van 2 bekende fotografen.

Namelijk Koos Breukel en Sander Troelstra.

Samen met Journalist Thijs Boer werken zij aan een tentoonstelling MOOI SAMEN.

Beide fotografen reisden de afgelopen maanden rond de voormalige Zuiderzee om hun visie vast te leggen op het verengingsleven in deze regio.

Samen met Thijs de Boer zijn zij op zoek gegaan naar de persoonlijke verhalen achter de portretten en wat de leden verbindt van alle oude en nieuwe verenigingen langs de kust van de vroegere Zuiderzee.

Van een aantal leden zijn portretfoto's gemaakt en deze zijn uitgekozen om onderdeel te zijn van de tentoonstelling MOOI SAMEN.

De tentoonstelling MOOI SAMEN is te zien in het binnen museum van het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen van 16 november 2018 tot en met 5 mei 2019.

Tentoonstelling Mooi Samen.

Doordat we als toneelvereniging Succes onderdeel zijn van de tentoonstelling MOOI SAMEN zijn wij uitgenodigd om op zaterdag 19 januari 2019 deel te nemen aan een speciale dag.

We zijn gevraagd om een kort optreden neer te zetten op het open podium in het Zuiderzeemuseum.

Opening tentoonstelling Mooi Samen 16 november in het Zuiderzeemuseum

Op uitnodiging van het Zuiderzeemuseum zijn van alle verenigingen die deelnemen aan de tentoonstelling de geportretteerde en andere  uitgenodigd. Van Toneelvereniging Succes zijn 4 foto's opgenomen in de tentoonstelling. Op uitnodiging zijn we dan ook  naar de opening geweest van deze prachtige tentoonstelling. Na een zeer hartelijk ontvangst en een mooi welkom woord, mochten we dan de tentoonstelling bekijken. En hoe fantastisch is het als je dan je eigen foto ziet hangen. Prachtig en wat een eer dat we hieraan mochten mee werken. Na afloop nog even een borrel met de fotograaf Koos Breukel  en het prachtige boek in ontvangst genomen.

Bovenstaande foto's genomen tijdens de opening van de tentoonstelling Mooi Samen op 16 november 2018.

Foto's zijn genomen door fotograaf Kenneth Stamp bij het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen.

Auteur: Koos Breukel
Co-auteur: Thijs Broer